Посещение на Българската Пирамида край село Петко Славейково

Здравейте, аз и двама приятели отидохме да изследваме и проверим каква е работата около пирамидата около село Петко Славейково – Севлиевска област. Ще разкажа накратко по-важните моменти от посещението ни, както и впечатленията, които мястото остави в нас.

Самата пирамида се намира ако сте обърнати по пътя от Севлиево към селото П. Славейково веднага в ляво – на стария път за Ловеч от Севлиево(селото се намира от ляво на пътя), а пирамидата от дясно на самото село. Няма как да я сбъркате, защото е много голяма могила и прилича на пирамида(заострена е). Има дървена растителност отгоре и полянки + драки по пътя към върха. Не е прекалено бандърлък и може да се мине дори без да се ходи по пътя. Изглежда благородно място(цитат от единия от приятелите ми). Надолу ще кажа подробности.
Първо пътя до там – никъде в нета не се казва, но има проправен път + пътечка нагоре след ГСМ клетъчния стълб(има го на снимка по-долу). Ако не се мине по пътя е нужно да се прескача към двуметров канал с напоителна вода, отиващ в селото. Ние минахме от югозападната страна на пирамидата, заради което се наложи да го прескачаме. От източната или югоизточната страна започва пътчето(черен път) в което ако колата ви е достатъчно висока ще можете да минете до ГСМ клетките. Нагоре (вече това е южната страна на пирамидата) има дребна стръмна пътечка, която е направена от Иван Пенев преди време, когато се е пенсионирал. Има и парапетчета- приятно е. За голяма изненада отгоре(или в основата на върха дори) НЯМА ТЕЧАЩА ВОДА , заради което ако искате да се възползвате от енергията горе, то е добра идея да си носите туби с вода, които да оставите горе да се заредят.[Много важно – там няма чешма отгоре. Та носете си вода, която при стоежа си на върха да се зареди положително. Хората обикновено си носят десетлитрови тубички.] .
Отне ни известно време да се изкачим и се поуморихме. Горе върха е гора – дървета и малко слънчева светлина проникваща между тях(има снимки в галерията) . Забелязахме старо огнище, което изглежда се ползва често от туристи. Забелязахме и множество дупки правени от иманяри, които търсят нещо си. По думи на местните в последно време не е намирано нищо там и това цялото с пирамидата е измислица, последно била намирана някаква корабна(според местен) халка преди около 20-40 години и си я били прибрали, друго нямало.
Все пак ние отидохме да проверим и наистина отгоре енергията беше друга – не е прекалено много съществена разликата, ама я има. След 5-10 метра вървеж по пътечката след изкачването горе се стига до голям камък, който отбелязва върха. Там по моему енергията е най-висока. Аз лично усетих привличането на едно място на северозапад от камъка на баш върха. Седнахме да починем и извадихме багетите за проверка. Интересно там те не мърдаха толкова много, колкото при изследването в основите на пирамидата. Дори след като сложихме под тях дребна пирамида от шунгит(сувенир), те не се пресякоха. Изглежда влиянието на голямата пирамида елиминира малките смущения, които може да прави малкия й близнак. Пробвахме всички, та може да се каже, че е сравнително акуратно това изследване, понеже резултата ни беше еднакъв. После пробвахме наляво надясно, за да видим има ли мърдане на багетите. Имаше такова чак след мърдането им върху главите на приятелите(после имаше тест техен върху другите, за да е по-точно изследването). Коронната чакра изглежда има много енергия и ги мести. Макар да е доста слабо отгоре де.
Всичко това навява на мисълта за енергийно място. Поседяхме после и помедитирахме + починахме . Мястото те кара да се чувстваш добре, може да не е прекалено осезаемо, ама ние и не сме от най-сензитивните хора на планетата, та може би затова. При всички положения аз и приятелите ми го усетихме, което си е достатъчно за да кажем, че има нещо там. Най-сензитивния от тях зададе въпроса какво има вътре и му се визуализираха 6 камери и предверие, като цялото място му мязаше на храм, а не на погребална камера. След като ме подкани и аз да задам въпрос – ми се привидя отворена каменна врата с дълбока сянка в нея и след влизането ми там, ми се привидя тъмен тунел като дупка изровена от нещо(ама по-голяма , защото и аз съм там) , като по едно време имаше завой надясно защото от дясно беше каменна стена мязаща сякаш не е естествена, след което се разсеях и се изгуби. Реших да не го пробвам пак, за да е по-точно – почти винаги първото нещо, което ти хрумне е по-точно от последвалото такова. Това съответно е просто наистина първото, което ми се привидя – нещо като интуиция. Възможно е да не е вярно, както и това на сензитивния ми приятел. Но това са лични впечатления и може би ще са интересни за някого.
снимка на инж. Величко Трифонов - Български радиестезист от Габрово малко преди върха на пирамидата в село Петко Славейково
Заредени и определено по-спокойни (осени ме някакво спокойствие при слизането) слязохме по обратния път, като сега минахме по черния път, а не през драките. Там надолу по склона хората си гледат овце, кози и т.н. , а под канала с вода има множество царевични нивки без ограда, както и домати, чушки и т.н.
В селото има и кошери с пчели, но те са далече от пирамидата.
Видяхме хора на отиване по пътечката снемащи туба с вода от горе – явно може би действа и оздравително, тъй като жената беше с патерици. Смятам, че има нещо такова. Не съм сигурен каква е разликата между други високи места, по които няма много хора, тъй като принципно енергията е висока на всички могили и върхове на планини и прочее, където туристическия поток не е замърсил средата с негативна енергия (все още). Може и на това да се дължи енергията на мястото, а не заради пирамидата, тъй като за нея няма веществени доказателства освен субективни такива. При все – енергия има …. А това е най-важното за нормалните хора като нас :).
Тръгнахме си удовлетворени от разходката и с нови сили, макар яко уморени от изкачването все още. При слизането видяхме една чешмичка малко над канала с водата, която е за добитък(по пътя черния и надолу (надясно) към големите дървета в долчинката) . Пихме от нея и я измерихме – беше твърда вода с PH 6,7 нейде, за сравнение канала долу беше далеч по-мека вода с PH 7,5 . Местните хвалеха чешмичката с твърда вода – не мога да кажа нищо друго за нея, освен, че не умряхме – значи става за пиене :).
Починахме край канала – натопихме крака и след това си тръгнахме. При отдалечаване от пирамидата обаче почнах да усещам умората по осезаемо, та може би тя е помагала енергийно докато е била близко – това са мой съждения, в които не съм сигурен де :). Казвам ви нещата както са от моята гледна точка – Ако сте любопитни, то проверете за себе си нещата… Можете да пишете коментари отдолу и Ще отговоря на въпросите ви.

Повече снимки и инфо: okultno.890m.com

(Visited 1 times, 1 visits today)